    From: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [VW] przelewy wewn. sa on-line czy nie???
    Date: Wed, 24 Dec 2003 10:37:20 +0100

    Wojciech Nawara z adresu: <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"

    > Ja muszę się przychylić do opinii Bogdana, że jest to bardzo istotna
    > informacja w odpowiedzi na tak postawione pytanie.

    Zaraz dojdę do wniosku, że jestem analfabetą funkcjonalnym i zatraciłem
    umiejętność czytania ze zrozumieniem. Najpierw Tomek zadaje pytanie (cytat
    wyżej), które wydaje mi się jednoznaczne, proste i zrozumiałe. Udzielam -
    musisz przyznać - równie zwięzłej odpowiedzi. Później Bogdan oponuje i
    stwierdza, że "Nie wiadomo czy pytanie dotyczyło karty...", co budzi mój
    wewnętrzny sprzeciw, bo sugeruje, że jednak tego prostego pytania nie
    zrozumiałem. Teraz, na dokładkę, Ty przychylasz się do opinii Bogdana,
    której Bogdan nigdzie nie wyraził. A może ja znów przeczytałem ale nie
    zrozumiałem?...
    Może niech Tomek rozstrzygnie, o co właściwie pytał. Jeżeli napisze, że
    pytał o aktualizację salda na karcie to od przyszłego roku rzucam pracę i
    zapisuję się, wraz z moim synkiem, do I klasy podstawówki.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*