  • Data: 2003-09-25 17:04:12
    Temat: Re: [VW] token do Plus-konta za darmo
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bkv6f5$8ro$...@n...onet.pl,
    TomekD <t...@p...onet.pl>:

    > Dobre nawyki trzeba upowszechniać, tak więc informuję że zakładając w
    > VW darmowe konto e-Direct standard jako uzupełnienie Plus-Konta,
    > token jest jeden do obsługi obu kont a opłaty za wydanie tokena do
    > Plus-Konta nie są pobierane.
    > Opieram się na zeznaniach VWlinki.

    Potwierdzam prawdziwość zeznań - wielu grupowiczów korzysta skutecznie z tej
    oferty wlasnie w ten sposob, od kiedy (1 sierpnia bodajze) e-Direct standard
    stalo sie darmowe.
    Co wiecej, dopiero udostepnienie darmowego tokena sklonilo mnie do zalozenia
    PlusKonta, bowiem placenie za token bylo mi niemile, byc moze dlatego, ze
    tez jestem z pod znaku Podziemnej Pomarańczy (choc jako ludnosc naplywowa).
    Natomiast obsluga konta przez telefon, choc darmowa, tez mi sie nie podoba,
    choc tu trudno juz winic Pomarancze.

    --
    Robert