  • Date: Thu, 07 Sep 2006 11:57:19 +0200
    From: Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [VWBD] szyfrowanie

    LM napisał(a):

    > U mnie działa bez zarzutu (podobnie jak inteligo czy citi).
    > Podświetlenia paska nie mam, ale to kwestia skórki :-)
    > Napis taki jak u Olina.
    >
    > Pamiętam, że w jednej ze starszych wersji Fx miałem coś podobnego (chyba
    > przy robieniu przelewów - po zalogowaniu było ok, potem nagle przy
    > kliknięciu w przelewy kłódka robiła się przekreślona), której wersji
    > używasz?

    Firefox 1.5.0.6 ("skórka" standardowa)

    i już chyba wiem, dlaczego zwróciło to moją uwagę, odpaliłem teraz (po
    20 minutach) i... jest poprawnie i pewnie zawsze było poprawnie a więc
    wtedy nie zwracałem szczególnej uwagi. Czyli co: coś u mnie bruździ
    (czasami), czy coś u nich akurat "nie styknęło"? Nie resetowałem
    systemu, nic nie dogrywałem, tylko jeszcze raz odpaliłem Firefoxa (przed
    20 minutami ponowne odpalenie nie dawało żadnych zmian).

    andy_nek