eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVisa Carrefour - 1,99 za obsługę rachunku limitu kredytowegoRe: Visa Carrefour - 1,99 za obsługę rachunku limitu kredytowego
  • Data: 2011-03-02 09:54:16
    Temat: Re: Visa Carrefour - 1,99 za obsługę rachunku limitu kredytowego
    Od: J F <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Mar, 09:49, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:
    > Od 27 stycznia wprowadzili. Twierdz , wbrew prawdzie, e powiadomili
    > mailem o zmianie.
    >
    > Mo na unikn tej op aty zeruj c saldo w momencie generowania wyci gu
    > (26-ego chyba).
    > --
    > pozdrawiam,
    > Jarek Andrzejewski

    Też mam to samo. Otrzymuję wyciągi na maila i zero informacji o nowej
    opłacie. Sposób naliczania i ewentualnej możliwości uniknięcia tej
    opłaty też jest skandaliczny. Da się z tym jakoś walczyć? Myślę że
    uniknięcie opłaty za luty powinno być "oczywistą oczywistością", skoro
    nie było żadnego zawiadomienia.