    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa Cashback - czy sklep coś z tego ma?
    Date: Tue, 13 May 2008 15:44:13 +0200

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > I otrzymuję odpowiedzi takie:
    >
    > -- nie ma różnicy (zazwyczaj)
    > -- karta potrafi zabrać cały mój zarobek (jeden raz)
    > zwłaszcza karta AE,która zabrała 7% czy 5%
    > -- ztcw obsługa karty nic nie kosztuje kogoś
    > takiego (tak wielkiego) jak stacja benzynowa
    > (BP czy Statoil)
    > -- karta zabiera część zysku, ale mniej trzeba
    > odwozić pieniędzy i mniejsze jest ryzyko
    > przyjęcia pieniędzy fałszywych
    >
    > Kto mówi prawdę a kto kłamie -- nie wiem. Wiem natomiast,
    > że wożenie pieniędzy to średnia przyjemność, bo znam
    > kogoś, kto miał agencję PKO bp/BP.

    Ale kogo pytasz? Bo zazwyczaj kasjerce w supermarkecie, albo na kasie
    w BP jest obojętne jakie właściciel płaci prowizje.

    Tym samym jest jej obojętne jak płaci klient. Chyba że chce mniej
    liczyć na koniec zmiany, to może wybrać kartę, choć slipy też trzeba
    potem osobno policzyć, więc wcale łatwiej nie jest.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz