    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa Classic w epakiecie?
    Date: Fri, 26 Nov 2004 10:06:49 +0100

    trainer wrote:
    > w systemie pl@net w e-pakiecie można teraz złożyć wniosek o VC
    > (kiedyś był wyszarzony-niedostępny) - co prawda na razie mam kartę i
    > nie chcę następnej, ale zaciekawiło mnie to - czy fortis udostępnia
    > już kredytówki dla e-pakietowców? A może po prostu gnuśny informatyk
    > nie zablokował tej opcji?

    blad :-)
    nie tylko teraz - zawsze tak było, wyszarzenia nie widziałem nigdy.
    Zresztą zaraz pewnie odezwie sie Amra, ktory juz taki wniosek pare lat temu
    wypelnil. Na moje pytanie odpowiedzieli kiedys ze może będą dawać więc po co
    blokować tą opcję
    Poza tym to nie kredytówka tylko charge, spłacana automatycznie w 100% raz na
    miesiąc, tyle że bez zwyczajowej prowizji za operacje bezgotówkowe - kiedyś
    każdy pobierał za takie operacje 1%
    *** blad ***