  • Data: 2003-03-10 18:00:21
    Temat: Re: Visa Electron za granicą
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl> napisał w
    wiadomości postow.

    > A co zrobić jak bankomat to budka do której żeby wejść trzeba włożyć kartę
    > CHIPOWĄ w drzwi...
    > Chociaż ja miałem wtedy właśnie 2 karty BZWBK, może w tym leżała część
    > winy...
    > No ale w całej Europie problemów nie było, tylko w Niemczech.
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    Keine Ahnung. Aby bylo smieszniej, podpowiem, ze i owszem....chipy tzw.
    Geldkarte zostala wprowadzone kilka lat temu, jako standard przy
    platnosciach ale nie jako "przepustka" do bankomatu. Dla mnie w tej drugiej
    opcji to ewenement. Tak czy owak, pomysl ten umarl smiercia naturalna, bo
    gubiac karte gubilo sie pieniadze na niej "zaladowane" Poza tym mogles
    wybrac inny bankomat, bo bankomatow to w Niemczech [nie mylic z DDR-em]
    (akceptujacych Vise) to jak u nas bezpanskich psow na ulicy. Na kazdym rogu.
    Z Niemcami tak czy owak nie mialem w OGOLE problemow, tylko z polskimi
    bankami, IHMO WBK czy PKO SA, kiedy to pisalo "Keine Verbindung" (Brak
    polaczenia) i moglem sie ugryzc w nos.

    Pozdrawiam

    RaF