    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa Gold
    Date: Wed, 14 Nov 2007 13:23:58 -0800

    On 14 Lis, 17:43, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ja jestem odmiennego zdania :) Aktualnie na KK mam juz gdzies lacznie z
    > 50k limitu (jak dostane karte z Multi to juz bedzie ponad 60k). Gdybym
    > zamknal te wszystkie karty i chcial jedna z sumarycznym limitem to mysle
    > ze nie ma najmniejszej szansy abym ja dostal. Wydaje mi sie ze nawet nie
    > dostalbym na jednej karcie polowy tego limitu jaki mam na tych z
    > mniejszym limitem.

    Zapewne masz racje.
    jak wspomnaialem w poscie obok, KK maja inne warunki ryzyka niz
    kredyty i zapewne KK z mniejszym limitem rowniez miesci sie w innych
    grupach ryzyka, niz KK z duzym limitem.
    Wspominalem, jak przenoszac KK do Polbanku otrzymalem smieszny limit i
    dopiero anulowanie tego i wystapienie o nowa, a nie przenoszona KK,
    dalo dostep do dwa razy wyzszego limitu - Ocene ryzyka przy KK
    przenoszonych maja ustawiona na klienta zadluzonego, przenoszacego KK,
    zeby splacic w ratach, bo inaczej ma problem ze splata.

    Dajac ci KK z mniejszym limitem niz globalny limit, kazdy bank
    ryzykuje mniejsza kwota, niz gdyby pojedynczy bank dal ci calosc.

    Marek jest w stanie wykazac specyficzne podejscie do kart, polaczone z
    sumienna splata - moze wg mnie (ale nie jestem bankowcem - moge
    kompletnie zle domniemywac) zainteresowac kogos zamiana tego na jakas
    linie kredytowa, ale rownoczesnie, jak dotad faktycznie jest to dla
    niego tansze niz oplacanie kosztow linii.
    Z tym, ze kryteria na KK moga ulec obostrzeniu i coraz trudniej bedzie
    mu uzyskiwac nowe w kolejnych latach.