  • Data: 2009-08-12 14:16:18
    Temat: Re: W Getinie nie można już zlikwidować debetówki?
    Od: szary móżyn <b...@a...email> szukaj wiadomości tego autora

    Dyn napisał:

    > A to ciekawostka. Konto założyłem z rok temu, podejrzewam, że nawet ze
    > sporym hakiem i karty do tej pory nie aktywowałem (promocja jakoś mnie
    > nie skusiła). Żadnych ubytków z konta także nie zaobserwowałem. Byłbym
    > wielce niekontent, gdyby mi raz a dobrze za te wszystkie miesiące
    > ściągneli :/

    Zakładałeś e-getin czy zwykłe? Moja karta też nie jest
    aktywowana, ale zarówno pani, która zakładała mi konto pół
    roku temu, jak i tak z którą rozmawiałem dzisiaj twardo
    obstawały przy tym, że opłata będzie pobierana tak czy siak.

    Robi się coraz ciekawiej. Pytałem na infolinii czy można
    zrezgynować z karty w pakiecie e-getin. Pani odpowiedziała,
    że to zależy od zapisu w umowie. Ma tam rzekomo być
    klauzula, że można odstąpić od umowy w zakresie samej karty
    lub nie. Po pobieżnym przestudiowaniu umowy ustaliłem na
    razie tylko tyle, że te sprawy reguluje regulamin kart
    płatniczych :)