  • Data: 2004-08-12 09:29:01
    Temat: Re: W jakim baku TPSA ma konto?
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres> szukaj wiadomości tego autora

    Był 10 sierpień (wtorek) gdy o godzinie 15:39 *SEBEK* napisał(a) :

    > Jak bedziesz miałdarmowe konto w VW banku to przelewy będą darmowe. Poza tym
    > masz wypłaty ze wszystkich bmatów za free (>=0.4kpln).

    Może sobie odpuść też mam konto w VW ale aż takim fanatykiem nie jestem.

    zresztą jak już gdzieś kiedyś pisałem ze względów strategicznych nie zależy
    mi żeby VW miał jakiś przyrost w liczbie klientów :D to dla twojego i
    mojego dobra :)

    Daniel
    "Nigdy nie kłóć się z głupcem gdyż ludzie
    mogą nie dostrzec różnicy."