    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W końcu durna Visa zdechnie :D
    Date: Fri, 02 Jul 2010 10:11:38 +0200

    W dniu 2010-07-02 09:02, zly pisze:
    > A ten paypass to dno tak z grubsza z tego co czytam. Nie dość, że kosztuje,

    Mnie nic nie kosztuje.

    > to jeszcze totalny brak zabezpieczeń.

    I o to chodzi. Jak kupuję bombę kaloryczną w barze u MacDonalda, to
    kiedyś podawali mi tackę na podpis. Potem wszedł pin i zacząłem się
    wyginać do okna wklepywać pin, a teraz kulturka zero niczego. Wiem,
    wiem, jak ktoś mi ukradnie kartę, to mi 50zł podprowadzi. Ale jakoś
    przez 10 lat mi nikt karty żadnej nie podprowadził, więc uważam
    prawdopodobieństwo tego za tak niskie, że ,,opłata'' w postaci
    potencjalnej utraty 50zł za wygodę używania jest warta.

    > I teksty reklamowe typu:
    > bezpieczniej, bo nie dajesz nikomu do ręki karty... hehe...

    Ano owszem, jakby to było dobrze używane i bar miał czytnik przy
    kliencie.... W Ropusze i Empicu nie daję do ręki nikomu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?
    Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm