    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W końcu durna Visa zdechnie :D
    Date: Sat, 3 Jul 2010 04:12:38 +0200

    news:i0lhhs$h1u$1@news.onet.pl...
    > Im więcej będzie marudnych malkontentów, tym trudniej będzie z rozwojem.
    > Jest fajna technologia, obowiązku korzystania z niej nie ma, a nagle
    > jojczenie wielkie od co poniektórych ,,po co , na co''. Jak prąd
    > wprowadzali, też pewnie jojczeliście, że gniazdek mało, a w ogóle
    > świeczka rządzi.

    Wprowadzając nową technologię to się w nią inwestuje - robi szkolenia,
    wprowadza terminale ją obsługujące z upustem w stosunku do opłat za te bez
    jej obsługi itd, itp. A technologia nie jest taka fajna. Płatność chipem
    malych kwot bez pinu ma podobne zalety i funkcjonalność, tylko banki jeszcze
    na to nie wpadły. I nie jest taka nowa, bo mam kartę BZWBK z paypassem,
    która już straciła swoją ważność 1/10. Nie wierzysz, to ci skan podeślę....