  • Data: 2006-02-26 09:18:24
    Temat: Re: W którym banku kredyt hipoteczny?
    Od: "Krisk" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > NIE POLECAM, bo de facto wczesniej kredytu nie mozesz splacic, bo sa
    > oplaty
    > kompensacyjne (ladnie sobie nazwali), o ktorych ani slowa w umowie, a
    > pewnie
    > jest wzmianak w Regulaminie.

    To mnie bardzo zmartwiłes bo własnie biorę kredyt na 20 lat ale zamierzałem
    w 10 spłacić, na 10 nie moge bo za małe dochody a nie chce łaczyć z
    rodzicami. W BPH niby nie ma prowizji po 2 latach, ale wyższe oprocentowanie
    i drozej zgromadzenie papierków wyjdzie bo wycene ma zrobić ktoś kto ma
    uprawienia w bankowości jakieś (dał mi liste).
    Z kolei na liscie wszyscy twierdzą że zamiast spłacać kredyt szybciej lepiej
    te pieniądze gdzieś zainswestować i będzie wiecej niż 5% w ciągu roku i też
    prawda:)