  • Data: 2002-04-13 11:22:53
    Temat: Re: W mBanku bogatsi.
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:a99137$5kb$1@news.onet.pl...
    > Czy nie przeszkadza Ci, ze warunkiem wydania VC w Multibanku jest
    posiadanie
    > konta przez 3 miesiace i wplywy co najmniej 1000???

    Nie, bo warunki te dotycza zwyklej karty, a nie GOLD. Wlasnie nie bardzo
    rozumiem, dlaczego karte Gold mBanku porownuje sie do zwyczajnej... Np. w
    BIG trzeba miec 6 miesiecy konto i 5x srednie wynagrodzenie brutto, czyli
    ponad 10.000zl wyjdzie. Karta tez 250zl/rok. Przy czym ich oprocentowanie
    ROR jest zapewne nizsze, wiec jesli sprawdzic jak wyglada statystyczny
    klient, to nie sadze, by pod wzgledem wplywow przekraczal warunek 2krotnie
    jak ma to miejsce w mBanku (4000 do 10000 na kontach).

    > to sa warunki _graniczne_ od ktorych monza myslec o zlotej karcie.
    > A nie warunki obligujace bank do wydania karty.
    > to ze ona jest w ofercie...

    Rozumiem. Proponuje wiec zlikwidowac wpis, ktory wydaje sie nie miec
    znaczenia.

    > A pamietasz ze obowiazuje okres promocyjny na te karte??? Czy juz nie?

    Pamietam. Rozwazam jednak tu i teraz, a nie przyszlosc. Nie powiedzialem, ze
    nie zmienie zdania, jesli warunki sie zmienia. Kiedys mBank mial
    bezkonkurencyjna oferte, gdy byl sam na rynku. Teraz nalezy pewne rzeczy
    zweryfikowac.

    > Karta za darmo - ale sorry - ile zaplacisz ZA WYJECIE tej kasy - za jednym
    > razem ja wyjmiesz?

    2zl? chyba nie cale. Musialbym sprawdzic. Jesli jednak znow zaplace 7,5zl za
    wplate gotowkowa na poczcie, bo potrzeba wplacic 1500zl, a nie mam przy
    sobie, bo mam tylko karte mBanku to wole juz te 2.

    > Wiec jak wyjumjesz te kase to placisz - wiec dlaczego piszesz ZA DARMO.

    Zakupy sa za darmo, karta tez. Odwroce kota ogonem - a jesli kupie golda na
    wszelki wypadek i nie skorzystam w ogole z niego to bede 250zl w tyl. Jesli
    nie skorzystam z Inteligo - 0zl. Co moze przyniesc nowy dzien?

    > Mijasz sie z prawda - celowo?
    > ZA DARMO to jest w mBanku - bo wyplacasz bez prowiazji.

    ufff... Panie Wojtku - to podobno ja bylem nieobiektywny! :-)
    Za darmo wyplata. Ale nie posiadanie karty non-limit, bo to w ogole
    niemozliwe, nawet dla golda :-))) brak zmiany pin, nie_za_darmo transakcje
    internetowe itp itd.

    Pomysl... jesli mam wybrac 100zl to wybiore w lukasie czy mBanku - to
    oczywiste. Chodzi mi o to, ze gdy mam wybrac 1500 to tylko inteligo da rade.
    Jak place w necie to mam 20zl/rok, znow darmo inteligo... itp.

    > Rownie dobrze - mozesz przelac do marmurka BZWBK i tam wybrac - co za
    > problem???

    Np. w sobote i niedziele BZ WBK w moim miescie jest zamkniete. Zjazdy mam
    akurat w weekend. Pieniazkow wiekszych potrzebuje na nie. Na czesne. Nie mam
    pojecia gdzie jest bzwbk w miescie, gdzie studiuje, a euronet jest 50m od
    uczelni.

    > Karta jest zlota i nie dla wszyskich. Nie mozesz tego zrozumiec? Do
    placenia
    > w Internecie powstal platny produkt karta wirtualna. A jako, ze jest
    platna
    > to nie place tylko korzystam z karty Inteligo - proste?
    > to ze piszesz 250 zl. Tak, tyle kosztuje, ale powiadam raz jeszcze nie dla
    > wszystkich.

    OK. Rozumiem to doskonale. Nie dla wszystkich. Zastanawia mnie tylko
    bezsensownosc opracowania procedury 4000zl, jesli wiekszosc z klientow ja
    spelnia. Poza tym jesli chodzi o finanse to uwazam, ze tu wyjatkowo powinno
    byc wszystko jasne i czytelne. Takie "sie zobaczy czy Panu damy" nie
    przystoi troche bankowi (bankom?). Wydaje mi sie, ze powinno byc scisle
    okreslone kto i kiedy moze otrzymac karte.

    > Jesli twierdzisz, ze Inteligo ma zajebista karte - to ja twierdze, ze wole
    > BWZWBK - gdzie sobie te kase przeleje i w marmurku wyplace.
    >
    > BTW da sie za jednym razem 5000 wyplacic z bankomatu Euronetu?

    Nie wiem, nie probowalem. Moze trzeba na raty, ale jesli jest limit dzienny
    5000zl, to powinno sie dac tyle wybrac.

    pzdr