eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiW mBanku można wyczyścić konto nie mając listy kodów jednorazowych › Re: W mBanku można wyczyścić konto nie mając listy kodów jednorazowych
    From: cwdk <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W mBanku można wyczyścić konto nie mając listy kodów jednorazowych
    Date: Tue, 17 Aug 2004 23:42:50 +0200

    > Hmm. Ja używam "iluś" kont gdzie różnie te sprawy są rozwiązane. mBank
    > był jednym z pierwszych moicnh wirtualnych, więc trudno mówic o złym
    > przyzwyczajeniu. I też uważam, że taka opcja by sie przydała.

    Myślę, że jest niezbędna w kazdym banku traktującym poważnie swoich
    klientów, bo tłumaczenie że "przecież może Pan sobie wklepywać setki
    razy te same dane odbiorców ręcznie jeśli nie podoba się Panu możliwość
    wyczyszczenia Pana konta poprzez niezabezpieczone kodem przelewy
    zdefiniowane" nie jest poważne

    Cezar