  • Data: 2009-08-12 06:59:00
    Temat: Re: WBK -- analfabeci do łosi ;)
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 11, 11:48 pm, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    >    http://kartainternetowa.pl/co-to-jest-karta-interne
    towa.html

    >     wyłącznie z pieniędzy, którymi sam ją zasilisz. Ponad to nie musisz
    >     podpisywać umowy z Bankiem, ani wypełniać skomplikowanych wniosków.

    > Komu i po co taka karta? :)

    Mi się podobałoby, gdyby nie pkt. 30 regulaminu. Nawet jak numer
    "wycieknie", to bank nie mógłby nas ścigać i twierdzić, że mu się coś
    należy.
    A z punktem 30 i bzdurnymi opłatami (15 zł za zwrot kasy - max 500 zł!
    - i do tego dopiero po 30 dniach) to faktycznie można się zastanowić
    komu to się może przydać oprócz BZWBK...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski