  • Data: 2007-02-21 11:00:35
    Temat: Re: WBK - zmiana numeru telefonu - paranoja
    Od: "gg" <d...@d...d.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:erh7tf$84f$1@node1.news.atman.pl...
    > jezeli masz awersje do obslugi w placowkach bankowych to załóż sobie
    > konto w mBanku lub VW Bank direct i NIGDY żadnej placówki nie
    > odwiedzisz...

    Nie mam awersji do wizyt w banku. Skąd wysnułeś takie wnioski?
    Pisałem konkretnie o BZWBK. Nikompetencja i kolejki - taka jest norma w
    oddziale w którym miałem parę razy nieprzyjemność coś załatwiać. A konto w
    mbanku mam.
    Czeka mnie jeszcze jedna wizyta u nich - z wypowiedzeniem umowy i oddaniem
    tokena. Jak sobie o tym pomyślę to już mi się robi słabo...

    --
    pozdrawiam
    P.