eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWBK - zmiana numeru telefonu - paranojaRe: WBK - zmiana numeru telefonu - paranoja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: WBK - zmiana numeru telefonu - paranoja
    Date: Wed, 21 Feb 2007 14:03:08 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 37
    Message-ID: <erhg6d$84f$3@node1.news.atman.pl>
    References: <1xx6xg6tme0g4$.c8m61r6esx32.dlg@40tude.net>
    <ergurv$6td$1@node1.news.atman.pl> <ergvtl$cs$2@news.dialog.net.pl>
    <erh0n7$6td$5@node1.news.atman.pl> <erhf32$7f3$1@kushnir.sileman>
    NNTP-Posting-Host: host-80-238-107-86.jmdi.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1172063245 8335 80.238.107.86 (21 Feb 2007 13:07:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Feb 2007 13:07:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    In-Reply-To: <erhf32$7f3$1@kushnir.sileman>
    X-Antivirus: avast! (VPS 000715-1, 2007-02-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:408336
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > Robert, z całym szacunkiem, ale idąc tym tokiem myślowym to dojdziemy do
    > tego, iż bank winien zlikwidować bankowość elektroniczną, bo w ten
    > sposób zadba o bezpieczeństwo klientów. :-)
    >
    > Skoro SMS-kod autoryzuje wypływ każdych środków z rachunku, to tym
    > bardziej mógłby autoryzować ZMIANĘ numeru na inny.
    >
    > O możliwości zmiany via call-center po porządnej autoryzacji nie
    > wspomnę, bo to chyba jest... oczywiste?

    ale ten bank ma akurat taka procedure, jest taka a nie inna...
    nie dotyczy ona czynnosci standardowej, ktora wykonuje sie czesto, a
    takiej, ktora jest opcjonalna i z zasady moze sie nawet nigdy nie zdazyc...

    poza tym jezeli klient uwaza, ze jest to dla niego mega niewygodne, a
    wycieczka do oddzialu uwlacza jego godnosci to zaklada sobie konto w
    innym banku, ktory nie robi takich problemow

    nie mamy roku '85 kiedy byl tylko jeden bank, aktualnie w 2007 roku
    bankow jest mnostwo i kazdy ma prawo wyboru, wiec nie narzekajmy na ten
    bank, ze akurat tak to sobie wymyslil - mial do tego prawo, a klient ma
    prawo zmiany banku na "lepszy"

    p.s.
    chcialem wykonac przelew >30kzl w Millennium i TYLKO w oddziale mozna to
    zrobic, nie ma mozliwosci podwyzszenia tego limitu...nie odpowiada mi to
    i dlatego zamykam to konto, gdyz nie mam swobodnego dostepu do swoich
    pieniedzy, ale nie robie z tego wielkiego halo, bo nikt mnie w tym banku
    pod pistoletem nie trzyma

    --

    pozdr.
    RobertS
    GG:32360

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1