  • Data: 2012-06-10 19:58:06
    Temat: Re: WIG20 - czyli co jest grane ?
    Od: " kc" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > nieudacznice i nieudaczniki, wiecie dlaczego nigdy nie zarobicie
    > pieni=EAdzy na rynku ? zadajecie za czesto pytanie "dlaczego ?" i za
    > cz=EAsto zastanawiacie si=EA na pojedynczymi zdarzeniami buhahahahaha
    >
    > jest forsa, jest hossanna i chuj panienki
    > buhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Pamiętasz swoje rekomemdacje przy okazji twojej ostatniej aktywności tutaj?
    Pamiętasz jak ci napisałem, że rysujemy trójkąt? Jesteś jeszcze długi od
    tamtej pory? Jeżeli tak, to jesteś nieźle zadłużony.

    Trójkąt nadal obowiązuje, a to co teraz rysuje wig20 to powrót, i tak należy
    to traktować, bez względu na to jak mocno ubite dno.

    Jutro znowu może ci być głupio. Wg moich prognoz, na pewno będzie ci bardzo
    głupio, bo ten powrót zrealizował się w piątek. Chyba, że...

    kc

    PS. Moje chyba, że... to SL. A ty masz coś takiego, czy tylko klapki na
    oczach?