  • Data: 2008-12-23 19:50:38
    Temat: Re: WLAN i bezpieczeństwo
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To musisz zmienić wrażenie.

    OK, dzięki za wyjasnienia.

    > Jeśli napisze "korzystaj do woli", wszystko jest ok. Ale jeśli nie
    > napisze, a ty powiesz, że można korzystać bo przecież jej nie zaszyfrował,
    > to IMHO jest nie ok. Nie zamknął samochodu na publicznej ulicy - czy można
    > korzystać?

    Mam zrobić fotkę ekranu? Bo gdyby usunął napis "korzystaj do woli" to jestem
    na przegranej pozycji rozumiem...
    OK - dzięki wielkie. Teraz mam świadomość i najpierw będę szukał
    właściciela, potem się łączył.
    Auto nadal nie jest własnością publiczną. Natomiast owszem, po publicznej
    ulicy może chodzić każdy w moim mniemaniu.