  • 31. Data: 2009-06-10 06:39:31
    Temat: Re: WYNIKI eurowyborów
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Endriu pisze:
    > Rodzina w UB, komisarz w UE

    ...czyli właściwy człowiek na właściwym miejscu

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 32. Data: 2009-06-10 07:20:18
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Endriu pisze:

    > Córka SB-ckiego oprawcy wygrywa w Warszawie.
    >
    > Rodzina w UB, komisarz w UE
    > http://mazowsze.kraj.com.pl/116945701345517.shtml

    Noooo, z takimi papierami, to nie dziwię się że w Warszawie wygrała
    bezapelacyjnie.

    Mało tego - dzięki analfabetyzmowi funkcjonalnemu warszawskich wyborców
    załatwiła również mandat swojej koleżance klubowej - pani J. Hibner, bo
    wicie , to taka miła, spokojna i fachowa pani - takie krótkie nazwisko,
    cóś tak na H :)))

    Jak teraz się przyznać, że się jest z Warszawy? - wstyd...

  • 33. Data: 2009-06-10 07:59:01
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Jak teraz się przyznać, że się jest z Warszawy? - wstyd...

    Najgorsze w tym wszystkim jest to, że ta banda darmozjadów od pokoleń nie
    zarobiła ani grosza dzięki swojej własnej uczciwej pracy...

    Pieczeniarski piknik w Krynicy
    http://www.prawica.net/node/13131

    " [...] Co łączy te wszystkie osoby, może za wyjątkiem pana Krzysztofa
    Pawińskiego, który nie bardzo wiadomo, co właściwie w tym towarzystwie robi?
    Cechą wspólną każdego z polskich uczestników Rady Programowej krynickiego
    Forum Ekonomicznego jest okoliczność, że żaden z nich nigdy nie prowadził
    działalności gospodarczej na własny rachunek i na własne ryzyko. [...] "

    Cóż oni mogą wymyślić oprócz nakładania kolejnych podatków na barki
    podatnika, wyprzedawania resztek suwerennosci swojej własnej ojczyzny
    Niemcom i stawiania kolejnych fotoradarów.

    NIC nie wymyślą ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/