eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWedrowka ludow mBank -> VWBd.Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.t
    pinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Date: Thu, 05 Feb 2004 08:06:00 +0100
    Organization: Rage Against the Machine
    Lines: 28
    Message-ID: <i...@4...com>
    References: <i...@4...com>
    <5...@4...com>
    <bvsnjh$87i$1@korweta.task.gda.pl>
    Reply-To: d...@i...com
    NNTP-Posting-Host: pa128.swidnik.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1075964794 14358 212.160.44.128 (5 Feb 2004 07:06:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Feb 2004 07:06:34 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.553
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:283113
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 05 Feb 2004 07:24:47 +0100, Piotr Zawadzki
    <p...@f...pl> wrote:

    >> Traktowanie nie do końca na serio, bo powinni zatrudnić ze 3-4 nowych
    >> konsultantów (nawet na miesiąc czy 2), żeby ten ruch rozładować, a nie
    >> powiadamiać tylko, że się przedłuży czas oczekiwania.
    >(...)

    >Z jednej strony może i tak, ale wydaje mi się, że aby zatrudnić kogoś na
    >stanowisku konsultanta (albo jakkolwiek inaczej nazywa się człowiek,
    >który przyjmuje zgłoszenia i otwiera nowe konta), należy go najpierw
    >odpowiednio przeszkolić, a przynajmniej "przyuczyć do zawodu". A to
    >trwa. Poza tym kiedy tłok spowodowany migracją z mB. się rozładuje taki
    >pracownik okazałby się już niepotrzebny.
    Z reguły takie szkolenia trwają 2-3 dni, do tygodnia, przecież w toku
    walki taki człowiek się wdroży (specjalnie wybiera się na testach
    takich co dadzą radę:)). Jak będzie niepotrzebny to się go zwolni,
    przecież pisałem o umowach na 2-3 miesiące. Raczej by się to opłaciło
    bankowi, bo zachowałby twarz, klienci byliby zadowoleni z szybkiej
    obslugi (choć może rzeczywiście mało kompetentnej) i kasa bank
    szybciej by od nowych klientów dostał.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1