eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWezwanie do zapłaty.Re: Wezwanie do zapłaty.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie do zapłaty.
    Date: Mon, 14 Aug 2006 08:29:55 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <ebp59p$7e8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <ebie8a$1cu$1@nemesis.news.tpi.pl> <ebkckc$6jh$1@news.task.gda.pl>
    <ebkcq2$kfd$1@news.onet.pl> <ebo1i0$19g$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: azk243.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1155537017 7624 83.27.148.243 (14 Aug 2006 06:30:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Aug 2006 06:30:17 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:393836 pl.soc.prawo:406774
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "TLZ" <t...@w...info.com.pl> napisał
    >
    > Celem stosowania windykacji pozasądowej jest:
    >
    > * odzyskanie kwoty postawionej w stan wymagalności w maksymalnie
    > krótkim czasie,
    > * niedopuszczenie do powiększania się liczby klientów - dłużników,
    > * pozyskanie informacji na temat kondycji finansowej dłużnika,
    > prognoza możliwości spłaty zadłużenia,
    > * uaktualnienie danych teleadresowych,
    > * w przypadku spraw przedawnionych - przerwanie okresu
    > przedawnienia poprzez zawarcie ugód z dłużnikami lub doprowadzenie do
    > podpisania przez nich zobowiązań do zapłaty,
    > * odzyskanie należności od dłużników, wobec których został już
    > wcześniej bezskutecznie przeprowadzony proces windykacji,
    > * zwiększenie intensywności oraz wydłużenie działań windykacyjnych
    > mające na celu uświadomienie dłużnikowi nieuchronności uregulowania
    > zobowiązania (stałe i częste kontakty z dłużnikiem uzmysławiające mu
    > żelazną konsekwencje działania firmy windykacyjnej),
    > * ustalenie stanu majątkowego dłużnika.
    >
    >
    > Najlepsze są punkty 5,6 i 7 (gwiazdki). Pozostawię je bez komentarza...

    A ja skomentuję: skuteczność tych działań zależy od (nie)świadomości
    prawnej i (braku) odporności psychicznej klientów.
    A tak w ogóle myslę, że dla klientów Kruka znacznie ważniejszy jest punkt
    2.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1