  • Data: 2012-10-10 14:18:43
    Temat: Re: Wiadomości o kartach,To będzie koniec kart płatniczych
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-10 13:38, s...@t...pl pisze:

    > A ja bym chciał usługę wypłaty z bankomatu jedynie na podstawie zapamiętanych
    kodów.

    > Mógłbym nauczyć się na pamięć kilku kodów wypłaty, pinu do nich, i jeszcze numeru
    klienta itp - pod warunkiem że kody wypłaty byłyby ważne bezterminowo lub bardzo
    długo (min 1 rok).

    > Mógłbym zawsze wypłacić sobie gotówkę z bankomatu,
    > nawet wtedy gdy NIC nie mam przy sobie (karty, telefonu etc..)
    > A tak to zawsze jednak trzeba COŚ przy sobie nosić...

    Doczekasz się, ale wtedy, jeśli wprowadzi się powszechną identyfikację
    biometryczną. Może równolegle wszystkim nam wszczepią cipy w dupę i nikt
    nie będzie musiał nic ze sobą nosić.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel