  • Data: 2009-08-12 14:28:30
    Temat: Re: Wiarygodność Open Finance
    Od: "Szymon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Jesteś strasznie zakompleksionym człowiekiem :)

    Rozumiem, iż stan mojego jestestwa wpływa na wskaźniki finansowe Noble/OF
    ;-)

    > 2. Żal ci tyłek ściska bo jesteś tym bezrobotnym Kowalskim z 5 stówkami z
    > zasiłku, który chętnie by włożył więcej kasy na optymalną ale nie może bo
    > nie ma. W wyniku tego zalewa grupę swoimi "błyskotliwymi" przemyśleniami,
    > które chyba nie tylko mnie utwierdzają w przekonaniu, że... jesteś
    > kretynem?

    Jeśli jesteś pracownikiem OF to dałeś czadu teraz. OK - obraziłeś mnie. No
    to jeszcze obrzuć mnie innymi epitetami. I co? Prestiż Noble wzrósł? A może
    OF dzięki temu? Ech...

    Jeśli tacy ludzie trzymają oszczędności w Noble to faktycznie - prestiż tego
    banku to mit - tu sie zgadzamy.