  • Data: 2021-10-20 22:07:56
    Temat: Re: Wieczne polecenia zapłaty?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-10-20 o 21:17, _Master_ pisze:

    > "Mam nieregularne wpływy i wydatki.
    > Dziś mam saldo dodatnie ale nie wiem co będzie za tydzień."
    >
    > podkręć logikę wypowiedzi ;-)
    >
    > Potrzebujesz ale nie potrafisz sobie jej zorganizować?

    Co w tym niejasnego?
    Na ROR trzymam tylko jakieś minimum, które jest niegroźne z kartą, bo saldo
    oscyluje tam w granicach 500zł, więc jak przyszło by obciązenie z PZ,
    to często trafiało by w puste konto.
    Poduszka to odłożone, dostępne w miarę szybko pieniądze, które
    pozwolą mi funkcjonować (lokal, płace, ZUS itp) nawet jak nie będzie
    zleceń przez jakiś czas.