  • Data: 2009-09-24 06:56:44
    Temat: Re: Wingardium Leviosa
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:h9f3qv$60v$6@inews.gazeta.pl...

    > No też nad tym chwilkę myślałem i jest to totalnie nielogiczne. Nie wiem
    > czy kliencie kk są informowani o takim fakcie, bo jeżeli nie to ktoś może
    > nieźle się przejechać, jeżeli termin będzie mieć znacznie. Mi przyszło do
    > głowy tak: albo to jakieś systemowe trudności/zaszłości i nie da się
    > inaczej, albo bank zaciąga kasę np 10tego a 11tego wychodzi przelew i tą
    > jedną nockę jakiś overnight czy cuś.

    W historii karty transakcje te występują z datą na którą zostały zlecone, a
    nie z datą faktycznego ich wykonania. Co do tego jak byłyby naliczane
    odsetki (od którego dnia) nie zamierzam tego testować. O tych opóźnieniach
    klienci nie są informowani przez bank.

    Nie ma co, ładna pułapka zastawiona na klienta, który np. przy użyciu tej
    opcji "nielegalnie" spłaca KK. W takim przypadku informacja z tego wątku ma
    dla niego kolosalne znaczenie. :-)