  • Data: 2002-04-09 19:22:26
    Temat: Re: Wirtualny mastercard na problemy z VE Inteligo?
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pomyśl o eKarcie mBanku. Ja jestem z niej zadowolony - zadziałała tam
    > gdzie VE Inteligo nie chciała (co prawda są tacy którzy mieli problemy -
    > to zależy jednak od sklepu)

    Będzie miała takie same problemy jak dotychczas.

    > Wyjdzie taniej niż MC z Invest Banku, poza tym ma jednak pewne
    > zabezpieczenia (możliwość ładowania i rozładowania, możesz ustalić niski
    > limit operacji).

    A jak przekroczysz limit to sobie i tak dobiorą z konta głównego.
    Ja nic, ale takie tutaj się zdarzały wypowiedzi.

    >Z tego co wiem ten MC to zwykła karta debetowa podpięta
    > do konta osobistego - w razie czego możesz mieć rachunek wyczyszczony
    > do zera albo limitu karty.

    Tak jak w mBanku- zdaje się, że ładowanie i rozładowanie to pic.
    Moja rada, to wyrobić sobie jakąś kartę wypukłą i nie szukać nic innego.
    W razie czego bez zaświadczeń, ale z kaucją to masz do wyboru VC złotówkową, albo
    walutową
    z pekao. Ewentualnie MC Shell (będzie promocja, albo juz jest), ale z tą to będziesz
    miała
    trochę problemów natury papierkowej.
    Grzegorz