  • Data: 2012-09-12 07:50:58
    Temat: Re: Wiśnie od BPH
    Od: ls <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 września 2012 02:02:23 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

    > To Ci każą oddać te 300 zł.

    No co Ty?
    Po otrzymaniu 300zl przelewasz je gdzie indziej, a potem skladasz wypowiedzenie.
    Nam, jak na razie, nikt nie kazal oddawac kasy.
    W regulaminie pisze, ze w momencie, gdy BPHaha chce Ci wyplacic wisnie, nie mozesz
    byc w okresie wypowiedzenia. Potem robisz, co chcesz - przeciez nie bedziesz tam
    tkwic do konca zycia

    --
    pozdr.
    ls