  • Data: 2013-02-24 13:43:56
    Temat: Re: Wiśnie wiśnie od Getina, wielka kasa się zaczyna :)
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    neoniusz wystukał, co następuje:

    > Bo tylko 2 operatorow oferuje NFC - Orange i T-Mobile. I tylko w
    > T-Mobile jest to powaznym i rozsadnym rozwiazaniem niestety na chwile
    > obecna - MyWallet.
    >
    > [ciach]

    w ogóle to ja troche /no comprendo/ dlaczego w ogóle tam musi być udział
    operatora?! jest sobie taki Google Wallet, który też ma blokady na
    operatora, ale jak się uprzeć to działa u każdego (tj. w USA)... dlaczeog
    więc banki tak się pałują, żeby to koniecznie było u konkretnego operatora,
    i to koniecznie jeszcze jak ma się ofertę abonamentową? bez sensu...