  • Data: 2004-10-22 17:10:44
    Temat: Re: Wizytowki grupowiczow [bylo: Re: OT Re: Citybank - skandal !!!]
    Od: andy_k <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    >Glenn, bo jestem "fanką" Glenna Goulda - bylo już o tym-jak takiś
    >ciekawy, to trzeba bylo zajrzeć do archiwum zamiast wszczynac
    >niepotrzebne dyskusje kompletnie OT, a poza tym ja się Ciebie nie pytam
    >dlaczego piszesz o sobie Andy i do tego "K" zamiast pisać Andrzejek
    >oraz pełne nazwisko :P

    A wybraz sobie, ze Angole traktuja czesto Andy nie jako zdrobnienie od Andrew
    tylko jako oddzielne imie. Tez mnie to dziwi, ale tak juz u nich jest. Dlatego
    ja tez nie traktuje Andy jako odpowiednika Andrzejek.
    Podobnie czasem bywa z David i Dave.

    >Dobrze, to teraz ja Cię "zanalizuję" w równy Twojemu "finezyjny" sposób:
    >jako "andy_k" zapewne wstydzisz się swojego nazwiska (vide: "k") oraz
    >polskiej wersji swojego imienia (a to takie ladne imię: Andrzej). Do
    >tego zapewne wykazujesz cechy Piotrusia Pana (zdrobnienie imienia). I
    >jak? Zgadza się :-) ? Proponuję zakończyć tę dyskusję, bo ona nic nie

    Ani troche. :P

    >wnosi, a ja nicku zmieniać nie zamierzam . Teraz to już naprawdę EOT.

    ok. Tylko nie ma sie co az tak mocno dąsać, ze ludzie maja "bielma na oczach"
    i nie zauwazaja, zes kobieta. Chcesz, zeby zauwazali od razu, to zmien nick na
    bardziej typowo damski, albo rozszerz obecnie istniejacy.

    Poza tym glowna trescia poprzedniego postu (o czym informowal tytul) byla
    propozycja utworzenia strony z wizytowkami grupowiczow, wiec w tym wzgledzie
    nie powinno byc EOT.