  • Data: 2006-04-13 19:43:49
    Temat: Re: Wklad wlasny - czy zawsze trzeba go okazac bankowi
    Od: " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boombastic <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ja proponuje wrócić do szkoły i nauczyc sie czytać ze zrozumieniem, np. co
    > oznacza słówko ponad i co oznacza słówko do.

    Moze wez gleboki oddech i wyluzuj czlowieku. Wycieczki personalne odnosnie
    szkoly to zostaw dla swoich dobrych znajomych - jesli je sa w stanie zniesc.
    Z mitem na ponad 100% sam wyjechales. Dobrze zrozumialem sens Twojej
    wypowiedzi, ale mial sie on nijak do mojej o kredytowaniu 100% wartosci
    budowanej nieruchomosci i dodatkowo np o kolejnych 20% na wykonczenie. Na te
    20% nie musisz w kilku przynajmniej bankach dostarczac rachunku.
    Zreszta autorce postu i tak o cos innego chodzilo.

    --
    Robert