eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWłaśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klientaRe: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!newsfeed.freenet.ag!newsfeed0.kamp.net!newsfeed.kamp.n
    et!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr
    7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!u
    nt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą
    kartę :-) nieistniejącego klienta
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5...@g...pl> <n1obtv$pug$1@speranza.aioe.org>
    <564d01e0$0$651$65785112@news.neostrada.pl> <n2jopg$oud$1@dont-email.me>
    <564e6352$0$701$65785112@news.neostrada.pl> <n2long$4sk$4@dont-email.me>
    <564ebad0$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <564eed2d$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    <564fa68c$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <1pm9kqecy25fk$.46glbxxwqxtv.dlg@40tude.net>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 21 Nov 2015 17:36:40 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.3.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1pm9kqecy25fk$.46glbxxwqxtv.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 43
    Message-ID: <56509d9c$0$703$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.163.2
    X-Trace: 1448123805 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 703 83.6.163.2:53696
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3074
    X-Received-Body-CRC: 1982001176
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:618283
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21-11-15 o 10:25, J.F. pisze:

    > Poniekad jest - bank naprawde nie panuje.
    >
    > Aczkolwiek zdarza sie ze dzwonia i pytaja czy pan placil w Nigerii ...
    > albo nie dzwonia i nie pytaja, tylko blokuja, niech klient zadzwoni.

    U mnie dzwonią.
    >
    >>> Ciekaw jestem czy polecenia zaplaty lepiej pilnuja, czy zezwolenia
    >>> sobie, a kazde przychodzace zostanie zrealizowane ...
    >> Nie wiem. Jak dotąd nigdy z tym bankiem tego typu kłopotów nie było, a
    >> mam tam rachunek ponad 20 lat.
    >
    > No i na tym polega - 99.99% jest uczciwe - zreszta ta tez byla
    > uczciwa, tylko nie zwrociles uwagi na te automatyczne platnosci co pol
    > roku.

    Ja nadal nie mam pewności, czy w ogóle była taka informacja. Po prostu
    nie neguję tego, choć wydaje mi się, że zwróciłbym uwagę na takie
    udziwnienie.

    > Tym niemniej podejscie polskich bankow mnie troche dziwi ... a
    > moze i w USA tak naprawde byloby podobnie ?
    >
    >>>>> Tu się okazało, że ani CHIP ani pasek im nie potrzebny. Starczy
    >>>>> znajomość numeru karty. Ba, jak się okazało, to może być
    >>>>> nieistniejąca karta.
    >>>> Zakonczona/zastrzezona, a nie nieistniejaca :-)
    >>> No coz, tak sie zastanawiam co bym zrobil - zlikwodal karte i konto i
    >>> niech sobie przyjmuja obciazenia, czy tylko zlikwodowac karte i poczekac
    >>> co z tego wyniknie :-)
    >>
    >> A jaką masz gwarancję, że w tym innym jest inaczej? Lepiej?
    >
    > Jest tak samo, albo podobnie.
    > Ale mysl, jak bank sie gimnastykuje aby rozliczyc takie platnosci juz
    > mnie cieszy :-)

    Bo BPH wbrew pozorom, odkąd się stał relatywnie małym bankiem jest
    całkiem OK! Wiele rzeczy da się przez net zrobić, ale mają dość
    indywidualne podejście i da się tam pogadać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1