eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWołające o pomstę do nieba ZŁODZIEJSTWO mBanku i MultiBankuRe: WoĹ?ajÄ?ce o pomstÄ? do nieba ZŁODZIEJSTWO mBanku i MultiBanku
  • Data: 2009-07-21 21:41:46
    Temat: Re: WoĹ?ajÄ?ce o pomstÄ? do nieba ZŁODZIEJSTWO mBanku i MultiBanku
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h45c25$ml$1@news.onet.pl...

    > I owszem, ale księguje ją po pólnocy a nie po południu. Wtedy księgowana
    > jest już pierwsza sesja przychodząca, co wskazuje że przelew wylazł z
    > mBanku pierwszą, poranna sesją.

    Wykonałem tysiące przelewów z BRE i nie pamiętam aby była taka obsuwa. Kilka
    razy zdarzyło się opóźnienie w ramach tego samego dnia.

    Naturalnie mogło się to zdarzyć, mogła być jakaś awaria w mBanku lub
    chwilowy brak płynności, mógł też zawalić Alior księgując akurat w tym dniu
    to jakoś z opóźnieniem. Może mam jakiegoś farta ale dla mnie detaliczne BRE
    to wzorzec solidności przelewowej (choć godziny "łamania" sesji ma
    parszywe).