  • Data: 2009-04-15 12:51:30
    Temat: Re: Wolny rynek w wykonaniu PO
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pafcik" <s...@s...pl> wrote in message
    news:gs4kpt$cfh$1@inews.gazeta.pl...

    > PiS miał większość parlamentarną + telewizję publiczną na skinienie palca
    > + PREZYDENTA który podpisywał ustawy w 5 minut po otrzymaniu, nawet bez
    > zachowania czasu koniecznego do ich przeczytania

    jesli bedą obniżać mi podatki .. to moga nawet mieć "swojego" papieża.

    > sprawdź ile z całkiem róznych ustaw w ciągu ostatniego roku zostało
    > zawetowanych
    >
    > najwyższe w Polsce stanowisko zajmuje człowiek z którym choćbyś był na
    > jednej szalupie na środku oceanu to by ci przeszkadzał w ratowaniu życia,
    > bo taki juz jest, albo on siedzi u steru albo nikt inny

    > proste porównanie, zacznij coś budować, a ja będę co 2 dni przychodził i
    > to rozbijał w pył
    > na koniec zwyzywam cię od smierdzących leni którzy nic nie robią tylko sie
    > obijają

    uff... dobrz że przynajmniej jest na kogo zwalić bo ze "skutecznościa"
    kiepsko

    > pomysł dopłacania komukolwiek do czegokolwiek ze wspólnych podatków jest
    > zawsze szokujący
    >
    > poczekamy na szczegóły, jak znam życie, to w Polsce jak mówią że dadzą to
    > mówią,
    > jak mówią że zabiorą to zabiorą

    > i o to przecież PiS ma pretensje, bo skoro cały świat drukuje kasę na lewo
    > i prawo to oni by też chcieli

    Ja odnosiłem sie do narzekania Dieter na liberalizm PO a z aktualnej sytacji
    wynika ze relatywnie i tak sa liberalni w powodzi socjalu na zachodzie...