    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wpłata dużej kasy do banku - inwigilacja?
    Date: Sun, 28 Jun 2009 21:40:58 -0700 (PDT)
    <0...@y...googlegroups.com>
    <e...@z...googlegroups.com>
    <0...@l...googlegroups.com>
    <0...@3...googlegroups.com>
    <d...@c...googlegroups.com>

    On 28 Cze, 23:34, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > To jest trochę tak, jak z narkotykami: nie ma zakazu brania, natomiast
    > jest zakaz posiadania. W banku - nie ma zakazu kserowania (brania),
    > ale jest zakaz przetwarzania niektórych danych, zwłaszcza tych, które
    > stanowią równocześnie tzw. dobra osobiste (posiadanie).

    szczurwa i ponownie: prosze o wskazanie takiego ogolnego zakazu bo mam
    wrazenie, ze to kolejny zakaz, ktory Ty sobie wyinterpretowales z
    przepisow. Nie ma takiego ogolnego zakazu - jesli sobie robie zbior
    "imie, nazwisko i facjata mojego klienta" i bede mial zgody na
    przetwarzanie facjat [bo bede klientom robil np. kk z ich facjatami]
    to sobie moge przetwarzac ile wlezie. Zakazu ogolnego przetwarzania
    danych osobowych w postaci wizerunku nie ma.