  • Data: 2009-01-23 08:29:20
    Temat: Re: Wplatomaty Multibanku dla klientow mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Mithos" glaiqr$jt5$...@n...onet.pl

    > To chyba musisz być jakimś strategicznym klientem :)

    Nie muszę!! Jestem wolnym człowiekiem, nie niewolnikiem, któremu
    można coś narzucić i którego można do czegoś zmusić!!!

    Nie powiesz chyba, że mBankowa karta ze stówką była przygotowana tylko dla mnie?
    Na dodatek dali mi limit w wysokości 5000 złotych, dzięki czemu mogłem sobie kupić
    (niejako na imieniny, choć się nieco spóźniłem z powodu swej pazerności i chciwości)
    aparat fotograficzny, za który zapłaciłem właśnie tą kartą. :) Mniejszy limit mógłby
    nie starczyć, bo aparat z obiektywem kosztował ponad/około 4100 złotych. W 4 tygodnie
    później kosztował 300 złotych mniej, ale ja akurat cieszę się tym, że go kupiłem.
    Jeśli
    żałuję, to tylko tego, że zaczekałem 2 tygodnie -- powinienem był go kupić w
    pierwszym
    dniu po wystawieniu wyciągu. :) Sklep też jest zadowolony, choć zapłacił prowizję, bo
    ,,za chwilę'' aparaty potaniały... :) I tak ma być zawsze i wszędzie -- każdy ma być
    zadowolony, poza ewentualną konkurencją. :) Kartą Citi dopłaciłem do karty pamięci,
    bo mBankowej nie starczyło na komplet...

    Nie mam zastrzeżeń do mBanku, choć uszanuję narzekania na wpłatomat (są w innym
    wątku)
    i zaczekam z wpłacaniem do czasu, aż ten, komu zabrakło połowy z wpłacanych 4000
    złotych
    da znać, że jest OK. :)

    Co do strategiczności... Gdy do mnie dzwonią i proponują kartę krechową lub inną
    krechę
    lub UBezpieczenie (nienahalnie) to ja się cieszę, a niektórzy z Was -- marudzą!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'