eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Tomasz <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
    Date: Sun, 17 Apr 2005 20:06:14 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <d3u8ik$pi3$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <d3u3cp$i1l$1@achot.icm.edu.pl> <d3u4ld$lpe$1@news.onet.pl>
    <d3u6ud$jqn$1@inews.gazeta.pl> <d3u7p3$9cv$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010164066.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1113761172 26179 84.10.164.66 (17 Apr 2005 18:06:12 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Apr 2005 18:06:12 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <d3u7p3$9cv$1@news.onet.pl>
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    X-Enigmail-Version: 0.90.1.1
    X-Accept-Language: en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:344439
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Solos <m...@t...pl> wrote:
    >
    >>wlasnie na takie podejscie licza Amra. pomnoz te 5zl razy np. 100.000
    >>klientow. dla takiej kwoty warto?
    >
    >
    > Ja rozumiem oczywiscie, ze ktos nie lubi placic za uslug, ktore do tej
    > pory mial za free. Zadnych oplat i wysokie oprocentowanie - mozna sie
    > przyzwyczaic. Ale przeciez to byl ostatni taki bank, nie liczac moze
    > Lukasa, ale tam tez sa jakies warunki graniczne.
    1. Kwota to jedno - uważam, że przesadzili 0 PLN na 5 PLN.
    Gdybym choć widział jakąś poprawę usług, a było coraz gorzej...
    2. Sposób traktowania klienta.
    Akceptowałem charakter obsługi w VW Banku jako baru w małej pipidówce.
    Kiepska jakość obsługi ale i niska cena.
    Teraz jednak zachowują się tak jakby jakaś garkuchnia chciała dorównać w
    kosztach usług choćby barowi... Jednak jakość utrzymać... :-(
    Nie godzę się na to a informowanie w ostatniej chwili na parę tygodni
    przed zmianami uważam za próbę naciągnięcia osób na opłaty.
    A więc cena to jedno ale przede wszystkim sposób traktowania się liczy.
    Protestowałbym nawet gdyby wprowadzili opłatę 2 zł bez odpowiedniego
    informowania klientów, gdyż nie cena się tu dla mnie liczy ale uczciwość
    - ta moralna uczciwość - wobec klienta.
    Czy Ty to w ogóle rozumiesz?

    A co do reszty, to cóż Ci mogę powiedzieć...
    Jesteś synem tej ziemi... ;-)
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1