eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!not
    -for-mail
    From: Tomasz <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
    Date: Sun, 17 Apr 2005 21:25:38 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 87
    Message-ID: <d3ud7g$i5$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <d3u3cp$i1l$1@achot.icm.edu.pl> <d3u4ld$lpe$1@news.onet.pl>
    <d3u7vs$ojp$1@achot.icm.edu.pl> <d3ua16$no2$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010164066.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1113765937 581 84.10.164.66 (17 Apr 2005 19:25:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Apr 2005 19:25:37 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <d3ua16$no2$1@news.onet.pl>
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    X-Enigmail-Version: 0.90.1.1
    X-Accept-Language: en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:344472
    [ ukryj nagłówki ]

    >>Zatem wszystkich którzy mają choć trochę godności namawiam do takiego
    >>protestu.
    >
    >
    > Ale co tobie z ta godnoscia?
    > Niegodne jest podwyzszanie promocyjnych przeciez oplat (obnizonych z 10
    > do 0 zl)? Wez przestan.
    Skoro nie zrozumiałeś ale chcesz zrozumieć to chętnie Ci to wyjaśnię.

    Chodzi mi mianowicie o to, że brak mi czytelności w przekazywanych
    informacjach. Z jednej strony słyszę, że zapłacę bo nie dochowałem 1
    miesięcznego terminu wypowiedzenia - czego się nie da zrobić skoro
    informacja dotarła prawie w połowie miesiąca...
    Innym razem twierdzą zupełnie inaczej...
    Każą wysłać mi kartę, ale słyszałem, że infolinia mówi różnie...
    Brak konkretów. Sprzeczne zdania.
    Teraz będzie zmiana tabeli opłat i prowizji, innym razem nie doczekamy
    się na reklamację, nie dojdzie token, itp.

    Ja akurat wymagam pewnego poziomu traktowania. Lubię wiedzieć co i jak.
    Nieważne czego to dotyczy, zawsze oczekuję konkretów a nie sprzecznych
    słownych opinii. Nie cierpię jak ktoś mną manipuluje.
    I to tyle.


    > Jak mi cos nie pasuje, to zamykam rachunek i juz. Moge pisac, ze to
    > zdzierstwo, nabijac sie z jakosci uslug, mydlenia oczu jakimis
    > marketingowymi sciemami i tak dalej, ale za diabla przez mysl nie
    Nie jestem maszyną i mogę mieć pewne oczekiwania co do sposobu
    przekazywania informacji.
    Chodzi o formę. Ty mówisz tylko o treści.
    Nie akceptuję formy przekazywanej treści.
    > przeszloby mi pisanie o godnosci, protestach...
    No i to właśnie nasz polski ból...
    Większość osób nikt nie zgłasza nikomu.
    Mówią trudno i płacą.
    Ostatnio trafiłem na usterki w samochodzie. Koszt naprawy około 4 tys.
    Oczywiście serwis nie uznał roszczeń.
    Koledzy w podobnej sytuacji zapłacili. No bo się nie da...
    Ja zgłosiłem protest do Inspekcji Handlowej. W efekcie usunęli mi
    usterkę bezpłatnie i dali gwarancję na części.
    Warto więc walczyć o własne prawa i oczekiwać odpowiedniego traktowania.
    W końcu to oni zarabiają z naszych środków.

    > Ja mam propozycje - na rondzie ONZ zbierz znajomych i zzrob pikiete ;)
    Czasochłonne i głupie.
    Raczej należy zgłosić wątpliwości co do praktyk VWBank do UOKIK z prośbą
    o odpowiedź.
    Wiesz to jest tak próba sił: instytucje, firmy sprawdzają na ile się
    zgodzimy, a jak zgadzamy się na zbyt wiele to dlaczego mają nie próbować
    bardziej?
    Strata klientów - do czego namawiam wszystkich zmusi ich do konkretnego
    działania. Może ktoś odpowiedzialny za politykę tego banku straci
    posadę. Może ktoś zrozumie, że niewiele osób godzi się na bylejakość za
    wygórowaną cenę. Pieniądze przemawiają i to bardzo. Za darmo nic nie ma. ;-)
    >
    >
    > wniosek - chcesz jakosci - to musisz za nia zaplacic. Jak chcesz miec
    > tanio, to sie z tym musisz pogogdzic. Warunki przy podpisywaniu umowy
    > czytales?
    > Oczywiscie linia jest do bani - w tym sie zgodze i trzeba napietnowac,
    > ale prosze - ludzkiej godnosci w to nie mieszaj...
    Jeśli moje wcześniejsze wyjaśnienie pomogło to ok.
    Mam szacunek wobec samego siebie i nie znoszę lekceważenia.
    Ogólne warunki stanowią o obiektywnych przyczynach odwołania lotów, ale
    tu tego nie ma. Poza tym jeśli nawet nie ma w regulaminie stosownych
    terminów przekazywania informacji o zmianach, to właśnie zgłaszam proste
    pytanie do UOKIKu w tejże sprawie. Chodzi mi o to, czy linia nie powinna
    informować o zmianie lotów w określonym terminie jak zmiana została
    podjęta (mija 2 miesiące).
    Ponadto zwlekanie z informowaniem doprowadziło, że nie mogę skorzystać z
    konkurencyjnych ofert - obecnie ceny oszalały po śmierci Jana Pawła II.
    Co gorsza mam w tym i w drugim przypadku podejrzenie, że praktyka cen
    first minute stanowić może w obu podanych przypadkach próbę pobrania od
    klientów bezprocentowej pożyczki. A potem zmiana dat i zwrot wpłaconych
    kwot.

    >
    > He, he, he. Ale ja glosuje nogami i portfelem i szkoda mi nerwow na
    > takie bzdurne hasla. Skoro nie chca na mnie zarobic to nie i juz. I
    > zazwyczaj drugi raz takiego sprzedawcy nie odwiedze. Ale tak osobiscie
    > nie biore wszystkiego do siebie....
    >
    Dziwne, ale myślałem, że zachwalasz politykę VW Banku... I w ogóle ich
    uwielbiasz... Widocznie źle zrozumiałem.

    No to skoro mamy to samo zdanie to odchodzimy z VW Banku i już.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1