  • Data: 2009-01-22 20:32:28
    Temat: Re: Wybieramy najgorszy bank...
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Allior ? :) Aż tak dużo wydajesz, że się to opłaca ?

    ale tam musiałbym zanosić zaświadczenia itp...w Polbanku dali mi kartę
    bez niczego, poza tym to karta "na podpis" (bez czipa), od dawna takiej
    nie miałem (pomijam kk Citi, która służy tylko do przelewów)

    > Czy to ubezpieczenie jest cokolwiek warte ?

    pewnie nie - wykazał to Olgierd, wychodzi na to, że ja kopnę w kalendarz
    to bank zgarnie kasę i tym pokryje zadłużenie

    --
    pozdrawiam
    RobertS