  • Data: 2011-02-28 10:25:01
    Temat: Re: Wybor daty zamkniecia wyciagu KK - Polbank + KIS
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    xbartx pisze:

    > Ja raz się właśnie znalazłem w piątek albo niedzielę i dostałem te ichnie
    > bony. To jakaś proteza. Nie dość, że nie może wydrukować jednego świstka
    > na zadaną kwotę tylko drukuje po te 1,5 pln, to jak później za jakiś
    > tydzień chciałem wykorzystać te 4 magiczne bony na zawrotną kwotę 6 pln,
    > to najpierw Pani klikała w kasie z dobre 5 minut po czym zadzwoniła po
    > inną Panią i koniec końców się okazało, że dwa bony przechodzą a dwa nie
    > (mimo, że owe 4 bony dostałem na raz podczas jednego zakupy). Uważam, że
    > stracony czas nie jest wart tego niby 5% cashbacku. Empik oraz PiP jak
> [...]

    Jak dla mnie - podstawowym powodem płacenia Carrefour Visą lub Impresją
    jest specjalna kasa dla vipów, gdzie w zasadzie nigdy nie ma kolejki. :-)
    Bony są tylko dodatkiem, ale problemów żadnych nie sprawiają - zapewne
    dlatego, że akurat w tej kasie kasjerka ma z nimi doświadczenie i umie
    ich używać... :-)

    --
    MiCHA