  • Data: 2002-12-31 10:12:48
    Temat: Re: Wybór konta na wyjazd...
    Od: tan <t...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mirosław Pragłowski wrote:
    > Hejka
    > Potrzebuję (a właściwie to moja dziewczyna) pomocy w wyborze konta.
    > Wybiera się ona w lutym na 0.5 roku do Hiszpani na stypendium.
    > I stąd kilka pytań:
    > - jakie konto byście polecali (głównie do transakcji bezgotówkowych i wypłat
    > z bankomatów,
    > przelewy itp. nieistotne)

    Polacy moga zakladac konto za granica. Nie znam hiszpanskich
    realiow bankowych, ale moze jak bedzie na miejscu to bedzie
    mogla zalozyc tam niedrogie konto z karta? Nie wiem jak
    dokonac tego praktycznie;) ale chyba warte wziecia pod uwage?
    Pol roku to troche czasu jest. Mozna wiec duzo zaoszczedzic na
    przeliczaniu walut.

    pozdrawiam - tan

    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu: