  • Data: 2009-12-30 12:49:00
    Temat: Re: Wybór najkorzystniejszej lokaty
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "c00ba" <c...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "Mron" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > nie zamierzam ci udzielać takowej informacji) czy ja nie mam matematyki na
    > maturze za sobą (nie odpowiadaj, bo już mi się nóż w kieszeni otwiera na

    Może i miałeś matematykę na maturze, ale jakoś nie umiesz jej używać.
    Ba, nawet powiedziałbym, że z czytaniem u Ciebie ciężko, bo w archiwum
    (trudne słowo) jest napisane przez stałych bywalców _dlaczego_ nie warto
    ładować zbyt wielu pieniędzy na jedną lokatę. I nie chodzi o
    dywersyfikację (trudne słowo)

    KJ

    > A ja nie, najgorszego.

    plonknąć, czy nie plonknąć. Oto jest pytanie.
    KJ

    --
    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified