  • Data: 2012-09-20 10:32:34
    Temat: Re: Wygrać z Idea w ping ponga
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2012 09:58, Piotr Hołda pisze:
    > Problem jest tylko taki, że trzeba gdzieś w chmurze umieścić namiary z dostępem do
    swojego konta bankowego. Dlatego ja preferuję prywatny serwerek do takich rzeczy. Z
    dostawami prądu już chyba jest lepiej niż za PRLu? Ja w każdym razie nie pamiętam,
    żeby mi przestano dostarczać. Poza tym są jeszcze UPS-y.

    To zależy gdzie się mieszka. U mnie pod Poznaniem - od lipca było co
    najmniej 4 wyłączenia prądu, w tym jedno dłuższe niż mój UPS wytrzymuje
    (ok. 30 minut). Kiedy mieszkałem w Poznaniu było tak samo.

    p. m.