  • Data: 2011-02-10 11:25:00
    Temat: Re: Wyjadanie wisienek okiem zawodowca
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (10.02.2011 00:14), Piotr Gralak wrote:

    > na własnym przykładzie twierdzę, że z tym nałogiem można wygrać,

    Na własnym przykładzie też - ten nałóg może sam wygasnąć, wystarczy
    tylko dostać lepszą(finansowo)/gorszą(czasowo) pracę/większe
    zlecenie/urodzić dziecko - i po prostu traci się na ten nałóg czas :).

    Wtedy wyzwaniem staje się pozamykać te wszystkie konta, żeby nie żarły
    kasy w razie czego. Ba - przypomnieć sobie gdzie się co ma! :)

    p. m.