  • Data: 2010-02-05 22:06:23
    Temat: Re: Wymiana GBP gdzie najlepiej.
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <z...@o...pl> wrote in message
    news:6617.000001fa.4b6c908a@newsgate.onet.pl...

    > ja ostatnio utargowałem tylko albo aż 2 grosze na 10.000 GBP
    > i tak się zastanawiałem czy frajer jestem czy mistrz negocjacji :P
    > dwie stówki piechotą nie chodzą, ale czułem jakiś niedosyt :)

    Kantor ma chyba duzo mniejsze mozliwosci handlu waluta w czasie rzeczywistym
    niz banki, stad kursy na platformach dealingowych oferowane przez banki dla
    klientow powinny byc lepsze, czy sa to juz musza wypowiedziec sie osoby
    korzystajace z takich systemow i wymieniajace duze ilosci walut.
    Bank dajac kurs z takiej platformy praktycznie handluje ta waluta na rynku,
    a kantor kupuje na swoje ryzyko. Tak na logike, kantor musi miec spory
    spread, zeby w przypadku wiekszych wahniec kursow np. pozbyc sie jej bez
    straty.