    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
    Date: Fri, 12 Jun 2009 10:27:19 +0200
    <s...@t...ceti.pl> <s...@t...ceti.pl>
    <h0oigk$74b$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@q...googlegroups.com>
    <s...@t...ceti.pl>

    On 2009-06-11 13:27, Jacek Osiecki wrote:

    > No niestety telefon mam w orange, więc nie skorzystam :( A szkoda, bo byłaby
    > to bardzo fajna opcja...

    Czy mam rozumieć, że masz MC Polbank/ERA nie mając telefonu z Ery ?
    Ja sobie właśnie taką założyłem - na prepaida, bo też mam Orange -
    ale prawdę mówiąc dlatego, że potrzebowałem MC do kompletu, no a Era
    - bo ładniejsza...
    Niestety, w regulaminie stoi, że jak się nie ma telefonu w erze to
    zmieniają na zwykłą...

    > Od biedy ujdzie :)

    A taki wyciąg jest bezpłatny ?

    Pozdr.