  • Data: 2008-05-08 15:03:38
    Temat: Re: Wyplata gotowki z Karty kredytowej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "root" fvuo5u$p6i$...@n...onet.pl

    > Mialem podobne doświadczenia w lukasie, gdzie po pietnastuminutowej rozmowie
    > wytlumaczylem panience z okienka na czym polega karta kredytowa i jak dziala
    > (niekompetencja pracownikow doprowadzona do perfekcji). Nie musze dodawac,
    > ze nie uzyskalem odpowiedzi na nurtujace mnie pytania dotyczace niuansow
    > regulaminu KK.

    Podejrzewam, że tego rodzaju wykład pracownicy każdego oddziału
    Lukas otrzymują nie rzadziej, niż codziennie. :)

    > To mnie dobija. Gdzie sie nie udam, gdzie nie zadzwonie to inna odpowiedz.
    > Ogolnie pracownicy wiedza tyle samo ile mozna wyczytac z ulotek reklamowych.
    > Juz nawet nie wiem czy oni oszukuja swiadomie.

    IMO świadomie. Zauważ, że oni zawsze mylą się w jedną (w tę samą) stronę.
    Zawsze mylą się na Twoją niekorzyść. Gdyby rzeczywiście byli ociemniali, ;)
    szanse pomyłki w obie strony byłyby równe, tymczasem chyba nigdy nie mylą
    się na swoją niekorzyść.

    Polbank niedawno zmienił oprocentowanie swoich kont oszczędzających i podał
    to (IMO) z opóźnieniem, czyli popełnił błąd dla siebie niekorzystny. Czy
    kiedykolwiek podobnie pomylił się ktoś z Lukas, kto Ci ,,tłumaczył''
    zawiłości karty kredytowej w Lukas? W moim przypadku chyba wszyscy
    popełnili sporo błędów, które mogłyby poskutkować (niektóre nawet
    poskutkowały) moimi stratami i ani razu nikt z nich nie pomylił
    się tak, aby pomyłka poskutkowała stratami Lukas. :) Oczywiście
    piszę o stratach bezpośrednich, nie zaś o tym, że w efekcie
    zrezygnowałem z ich ,,usług'', na czym stracili.

    W Citi upominałem się swego czasu o wyciąg papierowy i o podanie
    mi szczegółow potrzebnych do spłaty karty, ale mnie długi czas
    ignorowano i wprowadzono w błąd. ,,Problem'' jednak polega na
    tym, że ów błąd nie mógł poskutkować moimi stratami. :)

    Na dodatek na moją prośbę przesunęli okres ;) karty. Mogli albo
    przyspieszyć generowanie wyciągów (co akurat było rozsądniejsze
    niż opóźnienie) albo opóźnić i opóźnili, czyli uczynili coś dla
    mnie korzystnego i dla siebie niekorzystnego, chociaż mogli
    uczynić odwrotnie.

    W WBK doszło do drobnych pomyłek, ale nie ja poniosłem straty. :)

    > W kazdym razie do dzisiaj nie mam KK i chyba juz jej nie chce.

    I to są skutki społeczne oszukańczej polityki banków typu Lukas,
    Sygma, Getin czy ING Śląski. (płacenie banknotami i bilonem,
    zamiast plastykiem) BTW tego ING Śląskiego -- tam kilka osób
    myliło się konsekwentnie tak, że suma tych pomyłek mogłaby
    poskutkować [moimi] stratami większymi niż limit owej karty. :)

    W końcu zresztą poniosłem stratę (na szczęście dali 50 złotych,
    więc straciłem ich pieniądze) i zaproponowałem im randkę w sądzie,
    ale propozycji mojej nie przyjęli. ;) (ustąpili z kolejnych skubań
    mojej osoby i pozostali tylko na pierwszym oskubaniu)

    --