eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWypowiedzenie konta eur w bzwbkRe: Wypowiedzenie konta eur w bzwbk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wypowiedzenie konta eur w bzwbk
    Date: Tue, 02 Nov 2010 10:46:05 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 43
    Message-ID: <iaolpe$8qh$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <iammpq$juu$1@inews.gazeta.pl> <iamupr$1doi$1@news2.ipartners.pl>
    <ian03j$2t61$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1288690286 9041 194.8.46.11 (2 Nov 2010 09:31:26 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Nov 2010 09:31:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.12)
    Gecko/20101027 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <ian03j$2t61$1@opal.icpnet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:539136
    [ ukryj nagłówki ]

    RobertS wrote:
    >
    >>> miałem swego czasu konto w euro które używałem, po jakimś czasie
    >>> wprowadzili opłatę która nijak ma się do obsługi. Konto
    >>> wypowiedziałem
    >>> zgodnie z umową i terminem. Patrze i oczom nie wierzę, dalej
    >>> naliczają
    >>> opłaty które są już na minusie i jeszcze bezczelnie nie
    >>> zamknęli konta.
    >>> Telefoniczny i mailowy monit nic nie wskórał. Macie jakieś
    >>> sugestie
    >>> gdzie by napisać skargę? Rozchodzi się o wbk.
    >>
    >> Napisz o jaka oplate chodzi, bo konta walutowe sa prowadzone
    >> bezplatnie
    >> w BZWBK?
    >
    > jeżeli czujesz się pokrzywdzony i uważasz, że bank nie ma racji to
    > pisz do: r...@b...pl

    Tylko jeśli sprawa jest oczywista i dla banku nieznacząca. Jeśli
    rzeczywiście jest jakiś problem (tzn. sprawa racji klienta nie
    jest "czysta i oczywista") to pisanie do niedorzecznika jest bez
    sensu - nic nie pomoże, a czasu na przygłupią korespondencję
    zmarnuje się trochę.

    Należy napisać oficjalny (=na oficjalny adres) mail do banku
    *formułując zarzuty*, z kopią do KNF. Na taki mail raczej
    odpowiedzą (i to nawet być może właśnie ów niedorzecznik).

    Druga możliwość (jeśli masz możliwość i czas, a nie masz
    cierpliwości) to przejechać się do oddziału (ale z pismem w
    zanadrzu) i poprosić o wyjaśnienie od ręki.
    Jak będą kręcić, zostawiasz pismo (z potwierdzeniem na kopii),
    ewentualnie wcześniej próbując dostać się do dyrektora oddziału.
    Natomiast jeśli udzielą wyjaśnienia, nie zostawiaj pisma, tylko
    przygotuj nowe, prosząc o potwierdzenie informacji ustnych
    (dokładnie opisać) udzielonych przez ... dnia ... itd.

    Niestety, ten bank tak ma, że jak nie masz na nich dowodu, to
    niewiele wskórasz.

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1