  • Data: 2012-02-02 22:27:39
    Temat: Re: Wyświetlnia reklam w Aliorze - moja reklamacja
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elo

    xbartx napisał(a) :

    > 4) Kolejna odpowiedź Aliora
    >
    > "Szanowny Panie,
    >
    > W odpowiedzi na Pana zapytanie informujemy, że zgoda na komunikację
    > marketingową dotyczy wykorzystywania danych osobowych w celach
    > marketingowych.
    >
    > Banery reklamowe, pojawiające się po zalogowaniu do bankowości
    > internetowej nie wykorzystują Pana danych osobowych. Identyczna sytuacja
    > występuje, gdy przechodząc ulicą widzi Pan plakaty zamieszczone na
    > oddziałach banków. W takim przypadku również mimo braku udzielonej zgody
> [...]

    Jest to w zasadzie wykroczenie z art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002
    r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144 z 2002 r.,
    poz. 1204).
    Ale dotyczy to właśnie "informacji handlowej skierowanej do
    oznaczonego odbiorcy". Tu trzeba w jakiś sposób tego oznaczonego
    odbiorcę określić. Jak widać, marketoid usiłuje się wykpić.

    Odpisz temu wesołkowi, że nie potrafi nawet dobrego porównania
    wymyślić. Ten typ reklamy bym raczej przyrównał do postawienia przed
    drzwiami do mieszkania na klatce schodowej dużej reklamy, którą
    muszę przesunąć, żeby wyjść z mieszkania :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]